Restaurangalternativ
Koppla av med en drink i deras bar eller besök restaurangen för att äta något gott. Passa på att beställa nåt gott från rumsservice.
Rum
Din tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar och gratis toalettartiklar. Telefon ingår också.
På boendet
Gäster på Espanya - 30º hotels har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, en bubbelpool och en säsongsöppen utomhuspool. Här erbjuds gäster flygplatstransfer mot en avgift. Receptionen är öppen dygnet runt och har flerspråkig personal som kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter och svara på frågor om området. Detta hotell vid stranden har dessutom en terrass.
Detta boende är stängt från 8 oktober till 30 mars.
Espanya - 30º hotels erbjuder gäster tillgång till en bubbelpool och en säsongsöppen utomhuspool. Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. En terrass, flerspråkig personal och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Espanya - 30º hotels med miljövänlig profil. Detta hotell i Calella har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Espanya - 30º hotels erbjuder 80 luftkonditionerade rum med hårtork och gratis toalettartiklar. På tv:n kan du se satellitkanaler. Badrummen har badkar eller dusch. Detta hotell i Calella erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Espanya - 30º hotels har en restaurang.
Boendet har rumsservice.
En säsongsöppen utomhuspool och en bubbelpool finns på området.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 00.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 00.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter
Detta boende använder miljövänliga rengöringsprodukter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter. Detta boende använder miljövänliga rengöringsprodukter. För gästernas säkerhet finns det rökdetektor i alla rum.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Miljöcertifierat boende
Detta boende deltar i Biosphere Hotels, ett program som mäter hur boendet påverkar en eller flera av följande aspekter: miljö, samhälle, kulturarv och lokal ekonomi.