Restaurangalternativ
Här hittar du både bar och familjerestaurang, så du kan äta och dricka gott under vistelsen. Du kan ladda med energi på deras kafé och träffa andra gäster på deras gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag. Engelsk frukost serveras dagligen mellan 07.30 och 13.00 mot en avgift. LOCALIZE
Rum
Din platt-tv har kabelkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Som standard erbjuds bekvämligheter som skrivbord och lyxtoalettartiklar. Handdukarna byts på begäran
På boendet
Hotel Casa Marán erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, kaffe i allmänt utrymme och tvättmöjligheter. Om du kör bil erbjuds avgiftsfri parkering. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med conciergetjänster samt besvara dina frågor under vistelsen. Här har gäster dessutom tillgång till en vattenautomat, gemensamt vardagsrum och en närbutik.
Det finns restaurang på plats, men även kafé. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Hotel Casa Marán lockar med kaffe i allmänt utrymme, conciergetjänster och tvättmöjligheter. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Calakmul.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Hotel Casa Marán erbjuder 22 luftkonditionerade rum med lyxtoalettartiklar och gratis toalettartiklar. Dessa individuellt inredda och möblerade rum inkluderar skrivbord. Platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch. Gäster har tillgång till gratis wi-fi (hastighet: 50+ Mbps). Städning erbjuds dagligen och byte av handdukar kan fås på begäran.
Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta hotell.
Restaurant el temazate - familjerestaurang på platsen. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren.
Middag med värdfolket tillgänglig mot en tilläggsavgift alla dagar.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.