Restaurangalternativ
Gratis frukostbuffé serveras dagligen mellan 07.00 och 09.30.
Rum
Här står en platt-tv för underhållningen och gäster erbjuds dessutom gratis wi-fi och fast internet. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar, tofflor och bidéer. Dessutom erbjuds bekvämligheter som kylskåp, vattenkokare och värdeförvaringsskåp. Städning är tillgänglig en gång i veckan.
På boendet
Gäster på Toyoko Inn Busan Station No.1 har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och business-service. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig dygnet runt med kemtvätt/tvättjänster samt förvaring av värdesaker. Här har gäster dessutom tillgång till mikro i allmänt utrymme, tvättmöjligheter och varuautomat.
I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi och fast uppkoppling. Bekvämligheter för affärsresenärer som business-service och mötesrum erbjuds. Gratis frukost serveras dagligen. Varuautomat, flerspråkig personal och tvättmöjligheter finns på Toyoko Inn Busan Station No.1 som passar dem som reser i arbetet. Detta hotell i Pusan har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Gratis fast internet
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Gratis fast internet
Toyoko Inn Busan Station No.1 erbjuder 357 rum med värdeförvaringsskåp och tofflor. Platt-tv finns på rummen. Badrummen har badkar/dusch, bidéer, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis fast internetuppkoppling och wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 07.00 till 09.30.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster som bokar 7 nätter eller fler kan behöva byta rum under sin vistelse.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Boendet rengörs av städpersonal
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Städning sker var fjärde dag.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Det finns ingen parkering på området. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning. Boendet rengörs av städpersonal. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
Till förmån för våra kunder har vi angett ett betyg baserat på vårt stjärngraderingssystem.