Restaurangalternativ
Börja dagen med en gratis frukostbuffé. Detta hotell har 2 restauranger, vilket passar utmärkt när du vill ha något att äta. Du kan beställa mat från rumsservice dygnet runt eller fylla på med energi på deras kafé.
Rum
Din 32-centimeterss LED-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har regnduschar, gratis toalettartiklar och tandborstar och tandkräm. Bekvämligheter som kaffebryggare och takfläktar erbjuds dessutom.
På boendet
Gäster på Hotel Le Grande har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och konferensrum. Avgiftsfri parkering är tillgänglig. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig dygnet runt med kemtvätt/tvättjänster, conciergetjänster och förvaring av värdesaker. Här har gäster dessutom tillgång till business-service, kaffe/te i allmänt utrymme och en dator.
Det finns 2 restauranger och deli på plats. Du har att välja på 2 barer/lounger när du känner för en drink. Det serveras gratis frukost. En dator finns på plats och wi-fi är gratis i allmänna utrymmen. Business-service och mötesrum erbjuds. Möteslokaler på detta hotell är 95 kvadratmeter och här finns konferensrum. Bibliotek, flerspråkig personal och presentbutik/tidningskiosk finns tillgängliga på Hotel Le Grande. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Bijapur har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Hotel Le Grande erbjuder 30 luftkonditionerade rum med gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. 32-centimeters LED-tv med satellitpremiumkanaler. Badrummen har dusch med regndusch, gratis toalettartiklar och tandborstar och tandkräm. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Dessutom har rummen takfläkt och mörkläggningsgardiner. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé.
Hotel Le Grande har 2 restauranger.
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.