Restaurangalternativ
Detta hotell har en restaurang, Restaurant, där du kan äta gott. Beställ något att dricka på deras kafé. Lokal frukost är tillgänglig dagligen mellan 07.00 och 12.00 mot en avgift.
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi och en tv med kabelkanaler. Tvättmaskin/torktumlare, gratis dagstidningar och takfläktar erbjuds dessutom.
På boendet
På Hotel Shikha Palace erbjuds en takterrass och gratis wi-fi i allmänna utrymmen. För den som kör bil erbjuds avgiftsfri parkering. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med bagageförvaring och besvara dina frågor under vistelsen.
Det finns restaurang och kafé på plats. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Hotel Shikha Palace lockar med takterrass och hiss. Det är gratis att parkera.Detta hotell i Bhopal har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Hotel Shikha Palace erbjuder 33 rum med tvättmaskin/torktumlare och laptopanpassade värdeförvaringsskåp. På tv:n kan du se kabelkanaler. Badrummen har dusch. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Dessutom har rummen gratis dagstidningar och gratis flaskvatten. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukost med lokala rätter och 07.00 till 12.00.
Restaurant - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster ombeds att förse boendet med en kopia av sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.
Om du planerar att ankomma efter 09.30 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster ombeds att förse boendet med sitt statligt utfärdade foto-id före ankomst.
Gäster som anländer efter 09.30 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort, mobilbetalning och kontanter.
Alternativ för mobilbetalning inkluderar: Google Pay, Paytm och PhonePe
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort, kontanter, mobilbetalning, mobilbetalning, mobilbetalning och mobilbetalning.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.