Restaurangalternativ
Frukost med självservering serveras dagligen mellan 07.00 och 10.00 mot en avgift. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, avnjut en måltid på restaurangen eller kafé och mingla med andra gäster på en gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag.
Rum
Din 24-tumss LED-tv har digitalkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Som standard erbjuds bekvämligheter som skrivbord och tandborstar och tandkräm. Städning på begäran
På boendet
Bamboe Inn 2 Homestay erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, kaffe i allmänt utrymme och tvättmöjligheter. Om du kör har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är öppen dygnet runt och har flerspråkig personal som kan hjälpa dig med bagageförvaring och svara på frågor om området. Här hittar du dessutom en vattenautomat och en bankomat.
Det finns restaurang på plats, men även kafé och snackbar/deli. Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Bamboe Inn 2 Homestay lockar med flerspråkig personal, kaffe i allmänt utrymme och tvättmöjligheter. Parkeringsplatser finns på området och tilldelas efter principen först till kvarn.Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta pensionat med 3 stjärnor i Bandar Lampung.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Parkering (begränsat antal platser)
Bamboe Inn 2 Homestay erbjuder 27 luftkonditionerade rum med gratis flaskvatten. 24-tums LED-tv med digitalkanaler. Badrummen har dusch och tandborstar och tandkräm. Detta pensionat i Bandar Lampung erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker på begäran.
Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta pensionat.
Bamboe Inn 2 Homestay har en restaurang.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Incheckningsinstruktioner:
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, mobilbetalning och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kontanter och mobilbetalning. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.