Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis frukostbuffé, som serveras dagligen mellan 06.30 och 09.00.
Rum
Här står en tv för underhållningen och gäster erbjuds dessutom gratis wi-fi och fast internet. Badrummen har djupa badkar, hårtorkar och gratis toalettartiklar. Kylskåp, vattenkokare och telefon är också tillgängliga. Städning är tillgänglig en gång i veckan.
På boendet
Gäster på Toyoko Inn Hokkaido Asahikawa Station Higashi har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, tvättmöjligheter och varuautomat. Parkering är tillgänglig för JPY 800 per natt. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker samt besvara dina frågor under vistelsen. Detta hotell är en rökfri anläggning och har dessutom en vattenautomat.
Gratis frukost serveras dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis fast internetuppkoppling och wi-fi. Toyoko Inn Hokkaido Asahikawa Station Higashi lockar med varuautomat, tvättmöjligheter och värdeförvaringsskåp i receptionen. Det finns tillgängliga parkeringsplatser mot en avgift. Detta hotell i Asahikawa tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Gratis fast internet
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Gratis fast internet
Parkering (tilläggsavgift)
Toyoko Inn Hokkaido Asahikawa Station Higashi erbjuder 186 rum med tofflor och hårtork. Detta hotell i Asahikawa erbjuder gratis fast internetuppkoppling och wi-fi. Badrummen har badkar/dusch med djupa badkar, toaletter med elektronisk bidé och gratis toalettartiklar. Skrivbord och telefon finns. Städning sker varje vecka.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 06.30 till 09.00.
Incheckningsinstruktioner:
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster som bokar 7 nätter eller fler kan behöva byta rum under sin vistelse.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Boendet rengörs av städpersonal
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Städning sker var fjärde dag.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning. Boendet rengörs av städpersonal. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.