Restaurangalternativ
Hotellet har en restaurang, 1階 レストラン, där du kan avnjuta en utsökt måltid under vistelsen. Frukostbuffé är tillgänglig dagligen mellan 06.30 och 09.30 mot en avgift.
Rum
Gäster erbjuds gratis wi-fi och en LED-tv med digitalkanaler och betalfilmer. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar, tofflor och toaletter med elektronisk bidé. Vattenkokare och skrivbord erbjuds som standard.
På boendet
Smile Hotel Asahikawa erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, business-service dygnet runt och mikro i allmänt utrymme. Parkering är tillgänglig för JPY 770 per natt. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig dygnet runt med kemtvätt/tvättjänster samt bagageförvaring. Här har gäster dessutom tillgång till ett mötesrum, tvättmöjligheter och varuautomat.
Det finns restaurang på plats. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Ett business-center (öppet dygnet runt) och mötesrum erbjuds. Varuautomat, flerspråkig personal och tvättmöjligheter finns på Smile Hotel Asahikawa. Det finns tillgängliga parkeringsplatser mot en avgift. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3,5 stjärnor i Asahikawa.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (tilläggsavgift)
Smile Hotel Asahikawa erbjuder 173 luftkonditionerade rum med tofflor och hårtork. LED-tv med digitalkanaler och betalfilmer. Badrummen har badkar/dusch, toaletter med elektronisk bidé och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Asahikawa erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 06.30 till 09.30.
1階 レストラン – restaurang som endast serverar frukost.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 00.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 00.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kontanter. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.