Rum
Här erbjuds gratis wi-fi och din 43-tumss smart-tv har digitalkanaler och Netflix. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar och badrockar. Till bekvämligheterna hör dessutom torktumlare, kylskåp och gratis produkter i minibar. Handdukarna byts på begäran
På boendet
Captains At The Bay erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, konferensrum och business-service dygnet runt. Kör du bil har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med conciergetjänster samt förvaring av värdesaker. Detta hotell vid stranden har dessutom kaffe/te i allmänt utrymme, ett bibliotek och en terrass.
Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Ett business-center (öppet dygnet runt) och kontorsplatser erbjuds. Möteslokaler på detta hotell är 25 kvadratmeter och här finns konferensrum. Bibliotek, en terrass och trädgård finns på Captains At The Bay i lyxstil. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Du får tillgång till gym på ett partnerboende. Captains At The Bay helrenoverades mars 2024. Detta hotell i Apollo Bay har 4,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Captains At The Bay erbjuder 12 rum med minibarer (med vissa gratis produkter) och kaffe- och tebryggare. 43-tums smart-tv med digitalkanaler och Netflix. Badrummen har badrockar, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi (hastighet: 50+ Mbps). Dessutom har rummen strykjärn/strykbräda och mörkläggningsgardiner. Byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08.30 till 17.00. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner och instruktioner för nyckelupphämtning 48 timmar före ankomst. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Receptionen har öppet varje dag från 08.30 till 17.00.
Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner och instruktioner för nyckelupphämtning 48 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och bankkort; ingen kontantbetalning.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem, förbandslåda och utomhusbelysning.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och bankkort. Ingen kontantbetalning. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem, förbandslåda och utomhusbelysning i alla rum.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.