Restaurangalternativ
Gratis frukostbuffé ingår under din vistelse och serveras dagligen mellan 07.30 och 10.30. Hotellet har en restaurang som passar utmärkt för en rofylld måltid.
Rum
Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 20-tumss platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har regnduschar och gratis toalettartiklar. Dessutom ingår garderober. Städning på begäran
På boendet
Gäster på Red Earth Gokarna har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, spatjänster och tvättmöjligheter. Här erbjuds avgiftsfri parkering för den som kör. Flerspråkig personal kan hjälpa dig med kemtvätt eller tvättjänster och ge tips på sevärdheter i området.
Det finns restaurang på plats. Gratis frukost serveras dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Spatjänster, flerspråkig personal och tvättmöjligheter finns på Red Earth Gokarna. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Ankola.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Red Earth Gokarna erbjuder 20 luftkonditionerade rum med gratis toalettartiklar. 20-tums platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har dusch med regndusch. Gäster har tillgång till gratis wi-fi (hastighet: 25+ Mbps). Byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker på begäran.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 07.30 till 10.30.
Red Earth Gokarna har en restaurang.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Gäster kan skämma bort sig med en spabehandling på plats. Här erbjuds tjänster som massage.
Incheckningsinstruktioner:
Detta boende har ingen reception. Kontakta boendet minst 72 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 09.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst. En virtuell reception erbjuder gäster assistans
Detta boende har ingen reception. Gäster måste kontakta boendet minst 72 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 09.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst. En virtuell reception erbjuder gäster assistans
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar bankkort; ingen kontantbetalning.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot bankkort. Ingen kontantbetalning.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.