Restaurangalternativ
Frukost enligt egen beställning serveras dagligen från 07.00 till 12.00 mot en avgift. Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice dygnet runt.
Rum
Här erbjuds gäster en platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har regnduschar och gratis toalettartiklar. Garderober ingår också. Handdukarna byts på begäran
På boendet
På Hotel Shripad Continental har gäster tillgång till business-service dygnet runt och tvättmöjligheter. För den som kör bil erbjuds avgiftsfri parkering. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med conciergetjänster och bagageförvaring.
Det erbjuds ett business-center (öppet dygnet runt) på plats. Hotel Shripad Continental lockar med conciergetjänster, tvättmöjligheter och rumsservice dygnet runt. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Amravati har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Avgiftsfri parkeringsservice
Hotel Shripad Continental erbjuder 18 rum med gratis toalettartiklar. Rummen är individuellt möblerade och inredda. Platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har dusch med regndusch. Byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukost enligt egen beställning och 07.00 till 12.00.
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 12.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 12.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar bankkort, mobilbetalning och kontanter
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot bankkort, kontanter och mobilbetalning.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.