Restaurangalternativ
Du kan äta gott på restaurangen och ta en drink i deras bar. Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice.
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi och en tv. Badrummen har hårtorkar och bidéer. Dessutom erbjuds bekvämligheter som balkonger, kylskåp och telefon.
På boendet
På Hotel Vale da Telha har gäster tillgång till en utomhuspool, barnpool och gratis wi-fi i allmänna utrymmen. Om du kör bil erbjuds avgiftsfri parkering. Receptionen är bemannad dygnet runt och kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker och kemtvätt/tvättjänster. Här har gäster dessutom tillgång till kaffe/te i allmänt utrymme, en terrass och tvättmöjligheter.
Hotel Vale da Telha erbjuder gäster tillgång till en utomhuspool och barnpool. Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Hotel Vale da Telha lockar med en terrass, trädgård och kaffe i allmänt utrymme. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Aljezur tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Hotel Vale da Telha erbjuder 26 luftkonditionerade rum med hårtork och mörkläggningsgardiner. Rummen har balkonger. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Badrummen har badkar och bidéer. Skrivbord och telefon finns. Städning sker dagligen.
Hotel Vale da Telha har en restaurang.
Boendet har rumsservice.
En utomhuspool och barnpool finns på området.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 72 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 18.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 72 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 18.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Värden möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.