Restaurangalternativ
Detta hotell har en restaurang, Restaurant, där du kan äta gott. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet.
Rum
Din tv har kabelkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Eldstad, middagsplatser och sittutrymmen erbjuds dessutom.
På boendet
Gäster på Hotel R P har tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och business-service. I vistelsen ingår avgiftsfri parkering. Personalen i receptionen är tillgänglig dygnet runt och hjälper dig gärna med bagageförvaring, bokning av guidade turer och biljetter samt kemtvätt/tvättjänster. Här har gäster dessutom tillgång till en terrass, tvättmöjligheter och en bankomat.
Det finns restaurang på plats. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Det erbjuds business-service. Takterrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och tvättmöjligheter finns på Hotel R P som passar dem som reser i arbetet. Det är gratis att parkera.Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Agra.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Hotel R P har 20 rum som har ingång från loftgång samt eldstad och gratis dagstidningar. Rummen har separat middagsplats och skrivbord. Det finns kabel-TV. Badrummen har dusch och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Agra erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Städning erbjuds dagligen och massage på rummet kan fås på begäran.
Restaurant - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi.
Sen måltidsservice tillgänglig från rumsservice dygnet runt.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 10.30 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 10.30 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner och gäster får tillgång till rummen med mobilnyckel.