The Soho Hotel

4.5-stjärnigt boende
dina nuvarande månader är December 2024 och January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalleri för The Soho Hotel

Entréinterör
Exteriör
Lobby
Värdeförvaringsskåp på rummet, skrivbord och strykjärn/strykbräda
Värdeförvaringsskåp på rummet, skrivbord och strykjärn/strykbräda

Recensioner

8,2 av 10,

Mycket bra

Populära bekvämligheter

  • Städning
  • Luftkonditionering
  • Tvättservice
  • Gratis wi-fi
  • Restaurang
Priset är 1 263 kr
inklusive skatter och avgifter
23 dec. – 24 dec.

Utforska området

Map
264 Flinders Street, Adelaide, SA, 5000
  • Adelaide Parklands
    1 min till fots
  • VON Thai
    1 min till fots
  • Botanic Gardens Tram Stop
    10 min till fots
  • Adelaide, SA (ADL)
    17 min med bil

Rumsalternativ

Business-rum (Studio)

  • Sovplats för 2
  • 1 kingsize-säng

Svit Deluxe - balkong ( Corner Balcony Suite )

  • Sovplats för 2
  • 1 kingsize-säng

Svit Superior (Spa Suite)

  • Sovplats för 2
  • 1 kingsize-säng

Svit Premium (Studio )

  • Sovplats för 2
  • 1 kingsize-säng

Svit Deluxe - balkong

  • Sovplats för 2
  • 1 kingsize-säng

Liknande boenden

Om boendet

The Soho Hotel

Hotell i lyxstil i Adelaide Central Business District i Adelaide med restaurang
Rökfria The Soho Hotel är ett hotell med en restaurang, kemtvätt och expressincheckning. Här ingår wi-fi i allmänna utrymmen. Dessutom erbjuds expressutcheckning, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och ett värdeförvaringsskåp i receptionen.
The Soho Hotel erbjuder 29 rum med laptopanpassade värdeförvaringsskåp och badrock. 42-tums LCD-tv med digitalkanaler. Badrummen har badkar/dusch, tofflor, lyxtoalettartiklar och gratis toalettartiklar.

Detta hotell i Adelaide erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Boendet tillhandahåller skrivbord och telefon; lokalsamtal, fjärrsamtal och internationella samtal är kostnadsfria (restriktioner kan förekomma). Dessutom har rummen hårtork och strykjärn/strykbräda. Städning sker dagligen.

The Soho Hotel ligger i Adelaide Central Business District, mindre än fem minuters promenad från Rymill Park och mindre än en kvart till fots från populära attraktioner som Tandanya (National Aboriginal Cultural Institute). Detta hotell med 4,5 stjärnor har 29 rum, vilka ståtar med bekvämligheter som kylskåp, vattenkokare och LCD-tv.
Restaurangalternativ
Hotellet har en restaurang, Von Thai, där du kan avnjuta en utsökt måltid under vistelsen.
Rum
Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 42-tumss LCD-tv med digitalkanaler. Badrummen har hårtorkar, designertoalettartiklar, tofflor och badrockar. Till bekvämligheterna hör dessutom kylskåp, vattenkokare och gratis internationella samtal.
På boendet
The Soho Hotel erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, expressincheckning och expressutcheckning. Här har du tillgång till begränsad parkering. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker, bokning av guidade turer och biljetter och bagageförvaring.
Bekvämligheter
  • Gångavstånd till Rundle Mall
  • Gratis wi-fi på rummet och i allmänna utrymmen
  • Restaurang
Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. På The Soho Hotel i lyxstil finns hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, kemtvätt och expressincheckning.

Detta hotell i Adelaide har 4,5 stjärnor och tillåter inte rökning.

Von Thai - restaurang på platsen.

Språk

Engelska

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Parkering i närheten (AUD 25 per natt), bokning krävs
  • Begränsad parkering på området

Mat och dryck

  • En restaurang

Restauranger på området

  • Von Thai

Familjevänligt

  • Kylskåp på rummet

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Reception öppen under begränsade tider
  • Värdeförvaringsskåp i receptionen

Gästtjänster

  • Hjälp med bokning av guidade turer och biljetter
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Städning varje dag

Tillgänglighetsanpassning

  • Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
  • Hiss
  • Tillgänglighetsanpassad registreringsdisk
  • Tillgänglighetsanpassad väg
  • Tillgänglighetsanpassat (kan finnas begränsningar)

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Lakan tillhandahålls

Badrum

  • Badrockar
  • Dusch
  • Dusch över badkar
  • Handdukar tillhandahålles
  • Hårtork
  • Lyxtoalettartiklar
  • Privat badrum
  • Schampo
  • Toalettpapper
  • Tofflor
  • Tvål

Underhållning

  • 42-tums LCD-tv med digitala kanaler

Mat och dryck

  • Elektrisk vattenkokare
  • Kylskåp

Mer

  • Gratis internationella samtal
  • Gratis lokalsamtal
  • Gratis långdistanssamtal
  • Laptopanpassat värdeförvaringsskåp
  • Luftkonditionering (klimatreglerad)
  • Skrivbord
  • Strykjärn/strykbräda
  • Telefon

Regler

Incheckning

Checka in från: 14.00. Checka in fram till: 19.00.
Tidig incheckning i mån av tillgång
Tidig incheckning är tillgänglig mot en avgift
Snabb incheckning tillgänglig
Minimiålder för incheckning - 18 år

Utcheckning

Utcheckning innan 11.00
Kontaktfri utcheckning erbjuds
Sen utcheckning i mån av tillgång
En avgift tas ut för sen utcheckning
Snabb utcheckning tillgänglig

Incheckningsinstruktioner

Receptionen är öppen alla dagar 11.00–19.00.
Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och portkod. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning.
Om du planerar att ankomma efter 19.00 ska du kontakta boendet i förväg via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

Åtkomst till boendet

Portkod, reception (begränsade öppettider)

Husdjur

  • Inga djur tillåtna

Barn och extrasängar

  • Barn är välkomna.
  • Extrasängar finns inte tillgängliga.
  • Spjälsängar finns att hyra för AUD 10.0 per vistelse.

Betalningstyper

Viktig information

Avgifter

Gäster ska betala följande avgifter på boendet:

  • Deposition för skador: AUD 100 per vistelse

Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

  • Avgift för närliggande parkering: AUD 25 per per natt (100 meter bort)
  • Tidig incheckning är tillgänglig mot en avgift (i mån av tillgänglighet)
  • Sen utcheckning är möjlig mot en avgift (endast i mån av tillgång)
  • Spjälsäng (babysäng): AUD 10.0 per vistelse

Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hålla koll på

Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetalj: säkerhetssystem.
Receptionen har öppet varje dag från 11.00 till 19.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 19.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och portkod. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

Boendet kallas även

Clarion Hotel Soho
Clarion Hotel Soho Adelaide
Clarion Soho
Clarion Soho Adelaide
Clarion Hotel Adelaide
Soho Hotel Adelaide
Soho Adelaide
The Soho Hotel Hotel
The Soho Hotel Adelaide
The Soho Hotel Hotel Adelaide
The Soho Hotel an Ascend Hotel Collection Member