Restaurangalternativ
Du kan utforska pensionatet och mingla i deras bar eller äta något gott på restaurangen. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller fyll på med energi på boendets kafé. Komplett frukost serveras dagligen från 08.00 till 09.00 mot en avgift.
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi och en tv med kabelkanaler. Badrummen har hårtorkar och gratis toalettartiklar. Terrasser, kaffebryggare och värdeförvaringsskåp erbjuds dessutom.
På boendet
Gäster på De Old Drift Guest Farm har tillgång till bland annat en utomhuspool, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och expressutcheckning. Om du kör bil erbjuds avgiftsfri parkering. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med kemtvätt eller tvättjänster och ge lokala restaurangtips. Här har gäster dessutom tillgång till en terrass, tvättmöjligheter och en trädgård.
Det finns restaurang och kafé på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Utomhuspool, en terrass och trädgård finns på De Old Drift Guest Farm. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta pensionat i Addo har 4 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
De Old Drift Guest Farm erbjuder 9 rum med värdeförvaringsskåp och kaffe- och tebryggare. Rummen har terrasser. Rummen är individuellt möblerade och inredda. På tv:n kan du se kabelkanaler. Badrummen har gratis toalettartiklar och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta komplett frukost och 08.00 till 09.00.
De Old Drift Guest Farm har en restaurang.
Boendet har rumsservice.
Detta pensionat har bland annat en utomhuspool.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 17.00. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 17.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Gradering tillhandahålls av Tourism Grading Council of South Africa (TGCSA) – Sydafrikas officiella organisation för kvalitetsgraderingar.