Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis komplett frukost, som serveras dagligen mellan 08.00 och 10.00. Här hittar du både bar och restaurang, så du kan äta och dricka gott under vistelsen. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet.
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi och en tv med satellitkanaler. Dessutom erbjuds bekvämligheter som terrasser, sittutrymmen och minibarer.
På boendet
Grand Lagar Hotel erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, kaffe i allmänt utrymme och gratis dagstidningar. Här ingår avgiftsfri parkering. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bagageförvaring, kemtvätt/tvättjänster och conciergetjänster.
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Grand Lagar Hotel lockar med kaffe i allmänt utrymme, conciergetjänster och gratis dagstidningar i lobbyn. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Addis Abeba har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Grand Lagar Hotel erbjuder 42 rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Rummen har terrasser. Rummen har separat sittutrymme. Det finns satellit-TV. Badrummen har badkar eller dusch och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Addis Abeba erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll, städning sker dagligen och strykjärn/strykbräda finns på begäran.
Gäster kan äta gratis komplett frukost dagligen från 08.00 till 10.00.
Grand Lagar - restaurang som specialiserar sig på lokala och internationella rätter och serverar frukost, lunch och middag.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 18.00. Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 18.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 18.00.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 18.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar. Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter.