Restaurangalternativ
Gratis frukost med lokala rätter serveras dagligen mellan 07.00 och 10.00. Hotellet har både bar och restaurang, där du kan äta och dricka gott under din vistelse. Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice dygnet runt.
Rum
Din 32-tumss LCD-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har gratis toalettartiklar och tofflor. Som standard erbjuds bekvämligheter som telefon och skrivbord.
På boendet
Ritman Hotels erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en tv i allmänt utrymme. Här erbjuds avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för NGN 5000 per fordon enkel resa. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, bagageförvaring samt förvaring av värdesaker.
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. På Ritman Hotels som passar dem som reser i arbetet finns även kemtvätt, rumsservice dygnet runt och värdeförvaringsskåp i receptionen. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Abuja har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Ritman Hotels erbjuder 12 luftkonditionerade rum med tofflor och gratis toalettartiklar. 32-tums LCD-tv med satellitkanaler. Badrummen har badkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukost med lokala rätter dagligen från 07.00 till 10.00.
Restaurant - restaurang som specialiserar sig på lokala rätter och serverar frukost, lunch och middag.
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Ritman Hotels erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.